Μετάβαση στο περιεχόμενο
Σύνδεση / Εγγραφή

Αναφορά ασφαλείας προϊόντος

Η BSH λαμβάνει πολύ σοβαρά την ασφάλεια και διερευνά όλες τις αναφορές για πιθανά ευάλωτα σημεία.

Αν νομίζετε ότι έχετε εντοπίσει ένα θέμα ευαλωτότητας ή οποιοδήποτε άλλο ζήτημα ασφάλειας που σχετίζεται με ένα προϊόν ή υπηρεσία της BSH επικοινωνήστε με την ομάδα ανταπόκρισης της Bosch, Product Response Incident Response (PSIRT):

Ανακαλύψτε την Pitsos

Ανακαλύψτε την ποιότητα, την τελειότητα και τη φροντίδα Pitsos.

Εύρεση αντιπροσώπου

Βρείτε τον πιο κοντινό σας αντιπρόσωπο ή κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών στην περιοχή σας.

Εξυπηρέτηση πελατών

Άψογη εξυπηρέτηση πελατών, πριν και μετά την αγορά.

+30 210 4277700 (πανελλαδικά)

Επέκταση εγγύησης

Η Pitsos παρατείνει τη διετή εγγύηση των οικιακών συσκευών της για 3 επιπλέον χρόνια με μικρή οικονομική επιβάρυνση.