Γενικές πληροφορίες

Τι είναι το SingleKey ID;

Το SingleKey ID είναι μια πλατφόρμα σύνδεσης και ταυτοποίησης που σας επιτρέπει να αποκτάτε πρόσβαση σε συγκεκριμένες εφαρμογές και ιστότοπους διαφορετικών μαρκών, χρησιμοποιώντας ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης. Το SingleKey ID δεν έχει πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία, τα οποία έχουν αποθηκευτεί στους λογαριασμούς που διατηρείτε σε κάθε συνεργάτη.

Γιατί να χρησιμοποιήσω το SingleKey ID;

Μέσω του SingleKey ID, μπορείτε να συνδέεστε σε συγκεκριμένες εφαρμογές και ιστότοπους της Bosch και των συνεργατών της, χρησιμοποιώντας ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης. Με άλλα λόγια, αφού συνδεθείτε, σας προσφέρει απρόσκοπτη πρόσβαση σε συγκεκριμένες ενότητες, όπως οι διαδικτυακές υπηρεσίες, οι εφαρμογές, οι συσκευές, καθώς και οι πληροφορίες για τα προϊόντα και οι εγγυήσεις προϊόντων.

Τι πρέπει να γνωρίζω όταν θα δημιουργήσω ένα SingleKey ID;

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό στο MyBosch ή σε άλλο συνεργάτη που χρησιμοποιεί το SingleKey ID, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την ίδια διεύθυνση email, για να δημιουργήσετε το δικό σας SingleKey ID. Χρειάζεστε υποστήριξη;

Περιηγηθείτε στις συχνές ερωτήσεις για το SingleKey ID.

Πρέπει να δημιουργώ καινούργιο λογαριασμό για κάθε συνεργάτη;

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το SingleKey ID, για να συνδέεστε στους ιστότοπους και τις εφαρμογές της Bosch, καθώς και στους ιστότοπους και τις εφαρμογές συνεργατών. Ο λογαριασμός που διατηρείτε σε κάθε συνεργάτη ενεργοποιείται μόνον αφού συνδεθείτε για πρώτη φορά στον αντίστοιχο ιστότοπο ή στην αντίστοιχη εφαρμογή με το SingleKey ID. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ξεχωριστό λογαριασμό σε κάθε συνεργάτη. Ωστόσο, ενδέχεται να χρειαστεί να δώσετε συμπληρωματικές πληροφορίες στο προφίλ που διατηρείτε σε ορισμένους συνεργάτες, προκειμένου να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένες υπηρεσίες ή εφαρμογές.

Χρησιμοποίησα διαφορετικές διευθύνσεις email, για να δημιουργήσω λογαριασμούς σε διαφορετικούς συνεργάτες. Πώς θα δημιουργήσω ένα SingleKey ID;

Αφού δημιουργήσετε το SingleKey ID, θα ερωτηθείτε εάν έχετε ήδη λογαριασμό στην Bosch ή σε άλλο συνεργάτη. Απαντήστε ναι και, όταν σας ζητηθεί, εισαγάγετε τη διεύθυνση email που σχετίζεται με τον παλαιό λογαριασμό σας. Θα πρέπει να λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο επιβεβαίωσης. Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, για να συγχωνεύσετε τον παλαιό σας λογαριασμό στην Bosch ή σε συνεργάτη με τον λογαριασμό σας στο SingleKey ID.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το SingleKey ID εκτός σύνδεσης;

Όχι, απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο, για να συνδεθείτε με το SingleKey ID.

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το SingleKey ID;

Μπορείτε να βρείτε μια επισκόπηση των μαρκών που υποστηρίζουν το SingleKey ID εδώ.

Ποιες λειτουργίες παρέχει το SingleKey ID; Ποιες λειτουργίες παρέχονται από συνεργάτες;

Το SingleKey ID είναι αποκλειστικά και μόνο μια πλατφόρμα ταυτοποίησης που σας επιτρέπει να συνδέστε σε ιστότοπους και εφαρμογές πολλών διαφορετικών μαρκών, χρησιμοποιώντας ένα σύνολο διαπιστευτηρίων σύνδεσης. Όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες, το περιεχόμενο, οι υπηρεσίες κ.λπ. παρέχονται από τους συνεργάτες και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και την τοποθεσία.

Ποια είναι η σχέση ανάμεσα στο SingleKey ID και τους συνεργάτες;

Το SingleKey ID είναι μια υπηρεσία που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, για να αποκτούν πρόσβαση σε διαδικτυακό περιεχόμενο και υπηρεσίες που παρέχουν συνεργάτες. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους όρους & προϋποθέσεις.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το SingleKey ID για την εφαρμογή Home Connect;

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SingleKey ID, για να συνδεθείτε στην εφαρμογή Home Connect. Για να χρησιμοποιήσετε ορισμένες λειτουργίες της εφαρμογής Home Connect, θα πρέπει πρώτα να κάνετε ζεύξη των συμβατών smart συσκευών σας με την εφαρμογή.

Χρησιμοποιούν όλες οι προσφορές και οι ομάδες προϊόντων των συνεργατών το SingleKey ID;

Όχι απαραιτήτως. Οι ιστότοποι, οι εφαρμογές, τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι υπηρεσίες ορισμένων συνεργατών ενδέχεται να μην χρησιμοποιούν ή να μην χρησιμοποιούν ακόμα το SingleKey ID.

Λογαριασμοί και ρυθμίσεις

Πώς θα δημιουργήσω ένα SingleKey ID;

1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό κάνοντας κλικ εδώ.

2. Εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας, ορίστε κωδικό πρόσβασης και δώστε κάποια προσωπικά στοιχεία. Στη συνέχεια θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο ενεργοποίησης.

3. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο ενεργοποίησης του email, για να ενεργοποιήσετε το SingleKey ID. Η ενεργοποίηση πρέπει να γίνει την ίδια ημέρα, διαφορετικά θα λήξει ο σύνδεσμος.

4. Ολοκληρώστε τη διαδικασία κάνοντας σύνδεση με τα διαπιστευτήρια SingleKey ID (διεύθυνση email και κωδικός πρόσβασης).

5. Στη συνέχεια, θα ανακατευθυνθείτε στην εφαρμογή ή στον ιστότοπο από τον οποίο ξεκινήσατε τη διαδικασία.

Πώς μπορώ να διαγράψω το SingleKey ID; Εάν το διαγράψω, τι θα γίνει με τα δεδομένα που έχουν αποθηκευτεί στο SingleKey ID, στην Bosch και στους συνεργάτες;

Μπορείτε να διαγράψετε το SingleKey ID εδώ. Διαγράφοντας το SingleKey ID, θα αποσταλεί ένα αίτημα διαγραφής του λογαριασμού που διατηρείτε στην Bosch και σε οποιουσδήποτε άλλους συνεργάτες, στους οποίους έχετε αποκτήσει πρόσβαση μέσω του SingleKey ID. Αυτή η διαδικασία ενδέχεται να προκαλέσει την απώλεια των δεδομένων σε όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς σας. Ανάλογα με την εφαρμογή ή τον ιστότοπο, ενδέχεται να περιλαμβάνονται δεδομένα, όπως πιστοποιητικά εγγύησης και τιμολόγια, καθώς και ρουτίνες έξυπνου σπιτιού ή δεδομένα ιστορικού έξυπνων συσκευών.

Προτού διαγράψετε το SingleKey ID, δημιουργήστε αντίγραφο ασφαλείας ή μεταφορτώστε όλες τις πληροφορίες που θέλετε να διατηρήσετε.

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης;

Συνδεθείτε στον ιστότοπο του SingleKey ID. Μεταβείτε στην ενότητα «My Profile» (Το προφίλ μου) και κάντε κλικ στην επιλογή «Change password» (Αλλαγή κωδικού πρόσβασης).

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά στοιχεία μου;

Συνδεθείτε στον ιστότοπο του SingleKey ID. Μεταβείτε στην ενότητα «My Profile» (Το προφίλ μου) όπου μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά στοιχεία σας. Ορισμένα από τα στοιχεία σας ενδέχεται να φιλοξενούνται από συνεργάτη και να είναι προσβάσιμα μόνο μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής του σχετικού συνεργάτη.

Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση email μου;

Συνδεθείτε στον ιστότοπο του SingleKey ID. Μεταβείτε στην ενότητα «My Profile» (Το προφίλ μου) και κάντε κλικ στην επιλογή «Change email address» (Αλλαγή διεύθυνσης email).

Μπορώ να διαχωρίσω το SingleKey ID για επαγγελματική και προσωπική χρήση;

Προς το παρόν, θα πρέπει να δημιουργήσετε δύο διαφορετικά SingleKey ID, καθένα με διαφορετική διεύθυνση email, εάν θέλετε να χρησιμοποιείτε το ένα για επαγγελματική χρήση και το άλλο για προσωπική.

Επίλυση προβλημάτων

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης.

Μεταβείτε στη σελίδα σύνδεσης του SingleKey ID και επιλέξτε «Forgot my password» (Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης).

Δεν μπορώ να συνδεθώ με το SingleKey ID.

Παρακαλούμε ελέγξτε ξανά τα ακόλουθα:

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει σωστά τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης.
  • Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο. Στο κινητό, απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο με τουλάχιστον δύο γραμμές σήματος και σύνδεση EDGE (επισημαίνεται με την ένδειξη «E» στη γραμμή κατάστασης).
  • Τέλος, μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης.
Δεν έλαβα το email επιβεβαίωσης μετά τη δημιουργία του SingleKey ID.
  • Περιμένετε τουλάχιστον 15 λεπτά, ώστε το σύστημά μας να έχει επαρκή χρόνο να στείλει το email επιβεβαίωσης.
  • Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο. Στο κινητό, απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο με τουλάχιστον δύο γραμμές σήματος και σύνδεση EDGE (επισημαίνεται με την ένδειξη «E» στη γραμμή κατάστασης).
  • Ελέγξτε εάν υπάρχουν νέα μηνύματα στα εισερχόμενα της διεύθυνσης email που έχετε καταχωρήσει. Θυμηθείτε να ελέγξετε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή τα μηνύματα από «άγνωστους αποστολείς».
Δεν ξέρω ποια διεύθυνση email χρησιμοποίησα για τον λογαριασμό μου στο myPitsos.

Προτού λανσαριστεί το SingleKey ID, λάβατε ένα email από το myPitsos ή έναν συνεργάτη στο οποίο ανακοινωνόταν η αλλαγή. Η διεύθυνση email στην οποία στάλθηκε αυτό το email είναι η διεύθυνση που χρησιμοποιήσατε για τον λογαριασμό σας στον συνεργάτη. Για να βεβαιωθείτε ότι θα μπορείτε στο μέλλον να έχετε πρόσβαση στα στοιχεία σας στον(ους) λογαριασμό(ούς) που διατηρείτε σε συνεργάτες, χρησιμοποιήστε την ίδια διεύθυνση email για τη δημιουργία του SingleKey ID. Εάν δεν λάβατε ή διαγράψατε το email με την ανακοίνωση της αλλαγής, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Pitsos ή του σχετικού συνεργάτη.

Νομικά θέματα και απόρρητο

Πού αποθηκεύονται τα προσωπικά στοιχεία μου και πώς διασφαλίζονται;

Τα προσωπικά στοιχεία που σχετίζονται με το SingleKey ID αποθηκεύονται σε ασφαλείς διακομιστές στην Ευρώπη. Το SingleKey ID δεν αποθηκεύει προσωπικά στοιχεία, τα οποία συλλέγονται και χρησιμοποιούνται από ιστότοπους, εφαρμογές, προϊόντα και υπηρεσίες συνεργατών. Εάν έχετε ερωτήσεις για την αποθήκευση και την ασφάλεια αυτών των δεδομένων, επικοινωνήστε με τον σχετικό συνεργάτη.

Είναι ασφαλή τα προσωπικά στοιχεία μου στο SingleKey ID;

Τα δεδομένα σας αποθηκεύονται με ασφάλεια, σύμφωνα με αυστηρά κανονιστικά πρότυπα. Το SingleKey ID συμμορφώνεται πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ). Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική απορρήτου μας.

Πού μπορώ να δω τα προσωπικά στοιχεία που έχει αποθηκεύσει το SingleKey ID για εμένα;

Μπορείτε να διαχειριστείτε τα προσωπικά στοιχεία που αποθηκεύονται από το SingleKey ID εδώ.

Ωστόσο, το SingleKey ID φιλοξενεί κυρίως δεδομένα που σχετίζονται με την ψηφιακή σας ταυτότητα. Για να αποκτήσετε πρόσβαση και να διαχειριστείτε τα δεδομένα που αποθηκεύονται από συνεργάτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν το SingleKey ID, επισκεφτείτε τον ιστότοπο ή επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης του σχετικού συνεργάτη.

Έχουν όλοι οι συνεργάτες πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία μου;

Τα προσωπικά στοιχεία που αποθηκεύονται στους λογαριασμούς που διατηρείτε στον εκάστοτε συνεργάτη δεν διαβιβάζονται και δεν κοινοποιούνται μεταξύ των συνεργατών του SingleKey ID. Το SingleKey ID παρέχει στους χρήστες αποκλειστικά και μόνο πρόσβαση στους ιστότοπους, στις εφαρμογές και στις υπηρεσίες της Pitsos και των συνεργατών. Το SingleKey ID μοιράζεται τα προσωπικά στοιχεία σας με έναν συνεργάτη μόνον όταν συνδέεστε για πρώτη φορά στον σχετικό συνεργάτη.

Θα διαβιβαστούν τα επαγγελματικά δεδομένα μου στο SingleKey ID;

Όχι, τα στοιχεία που αποθηκεύονται στους λογαριασμούς που διατηρείτε στον εκάστοτε συνεργάτη (συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών δεδομένων) δεν διαβιβάζονται στο SingleKey ID. Το SingleKey ID σας επιτρέπει να συνδεθείτε και να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό που διατηρείτε στην Bosch και σε συνεργάτες. Δεν αποθηκεύει στοιχεία στους αντίστοιχους λογαριασμούς, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών δεδομένων που συλλέγονται από τον συνεργάτη. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα επαγγελματικά δεδομένα σας, συνδεθείτε στους λογαριασμούς που διατηρείτε στον σχετικό συνεργάτη μέσω του SingleKey ID.