Η εξυπηρέτηση πελατών μας είναι εδώ για να σας απαντήσει σε κάθε απορία και να λύσει κάθε πρόβλημα που σχετίζεται με την οικιακή συσκευή Pitsos. Προσφέρουμε οδηγίες και συμβουλές για τη συντήρηση, τον καθαρισμό και την επισκευή κάθε συσκευής Pitsos.
Μερικές φορές χρειάζεστε λίγη βοήθεια, ακόμα και με τις πιο σύγχρονες συσκευές. Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση πελατών Pitsos για οικιακές συσκευές είναι στη διάθεσή σας Δευτέρα με Παρασκευή 8:00 - 18:00. Και για τα προβλήματα που δεν μπορούν να λυθούν τηλεφωνικά, μπορούμε να προγραμματίσουμε εύκολα επίσκεψη τεχνικού. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι το E-NR (πλήρης αριθμός μοντέλου) και το FD-NR (κωδικός παραγωγής) της συσκευής Pitsos.
Εδώ, μπορείτε να μάθετε τη νέα σας συσκευή Pitsos ακόμα καλύτερα. Αναζητήστε πληροφορίες για κάθε μοντέλο σχετικά με τη συντήρηση, τα ανταλλακτικά και την αντιμετώπιση προβλημάτων. Επιλέξτε το σωστό εγχειρίδιο αναζητώντας το E-NR (αριθμός μοντέλου) ή το πλήρες όνομα της συσκευής σας.
Στην Pitsos Οικιακές Συσκευές χρειαζόμαστε την βοήθεια σας για να βελτιώνουμε συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε και για αυτό, πρέπει να γνωρίζουμε τη γνώμη σας. Μπορείτε να μας βοηθήσετε απαντώντας σε αυτή τη σύντομη έρευνα;
Δεν θα σας πάρει περισσότερο από ένα λεπτό.
Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας .
Σας ευχαριστούμε!