Επέκταση εγγύησης

Η Pitsos παρατείνει την 2ετή εγγύηση των οικιακών συσκευών της για 3 χρόνια ακόμη με μικρή οικονομική επιβάρυνση.

Η Pitsos φροντίζει για σας, σχεδιάζοντας νέα προϊόντα, προσθέτοντας νέες καινοτομίες και δίνοντας λύσεις σε κάθε σημερινή και μελλοντική σας ανάγκη. Είναι πρωτοπόρος στην φροντίδα του ελληνικού σπιτιού και έχει κερδίσει εδώ και χρόνια την εμπιστοσύνη σας. Οι οικιακές συσκευές Pitsos καλύπτονται με 2ετή εγγύηση και σ' αυτό το χρονικό διάστημα αποκαθίστανται δωρεάν τυχόν εργοστασιακές βλάβες, από την υψηλής ποιότητας τεχνική εξυπηρέτηση της Pitsos. Η Εξυπηρέτηση Πελατών της Pitsos γνωρίζει ότι η αγορά μιας συσκευής αποτελεί για τους αγοραστές σημαντική οικονομική επιβάρυνση στον οικογενειακό προϋπολογισμό, γι' αυτό το λόγο φρόντισε με μια έξυπνη προσφορά να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία της συσκευής για περισσότερα χρόνια και φυσικά με τον πιο οικονομικό τρόπο. Σας προτείνουμε λοιπόν ένα συμβόλαιο επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης, το οποίο καλύπτει οποιαδήποτε συσκευή για 3 χρόνια επιπλέον. Ζητήστε από την εξυπηρέτηση πελατών της Pitsos ή από τα τοπικά εξουσιοδοτημένα καταστήματα Service, να σας δώσουν το συμβόλαιο για την παράταση της εγγύησης της/των συσκευών που θέλετε να καλύψετε με 5ετή εγγύηση.

Με μόνο 89 για κάθε συσκευή, σας προσφέρουμε:

• Άμεση και Πανελλαδική εξυπηρέτηση
• Το μεγαλύτερο δίκτυο τεχνικής εξυπηρέτησης οικιακών συσκευών στην Ελλάδα
• Γνήσια και Δωρεάν ανταλλακτικά με 24μηνη εγγύηση
• Αξιόπιστη και Δωρεάν εργασία από άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς
• Δωρεάν αντικατάσταση αν η επισκευή δεν είναι εφικτή

Τηλέφωνο πληροφοριών για το συμβόλαιο:
210 4277701 ή 18182 (τυπική χρέωση κλήσης προς εθνικά δίκτυα)


Όροι συμβολαίου

1. Γενικά
Οι ακόλουθοι όροι του συμβολαίου καθορίζουν τις προϋποθέσεις και το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών στα πλαίσια του συμβολαίου συντήρησης για οικιακές συσκευές Pitsos. Οι όροι αυτοί ισχύουν μόνο για την Ελληνική επικράτεια. Η σύναψη του συμβολαίου πρέπει να γίνει εντός του χρονικού διαστήματος της 24μηνης εργοστασιακής εγγύησης.

2. Αντικείμενο τεχνικής εξυπηρέτησης
Η υπηρεσία τεχνικής εξυπηρέτησης της εταιρίας ή οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της, αποκαθιστούν οποιαδήποτε κατασκευαστική ατέλεια για τις συσκευές που αναφέρονται στο συμβόλαιο τεχνικής εξυπηρέτησης.

3. Τιμές - Χρεώσεις
Η τιμή του συμβολαίου για μία συσκευή αναφέρεται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο. Το χρηματικό ποσό για το συμβόλαιο κατατίθεται εφάπαξ κατά την σύναψη του συμβολαίου. Το κόστος επέκτασης εγγύησης ανέρχεται στα 89€ με ΦΠΑ.


4. Διάρκεια συμβολαίου
Η ισχύς του συμβολαίου ξεκινά με την λήξη της 24μηνης εργοστασιακής εγγύησης και λήγει μετά την παρέλευση των 36 μηνών.

5. Παρεχόμενες υπηρεσίες
Κατά την διάρκεια ισχύος του συμβολαίου και σε περίπτωση που εμφανιστεί βλάβη στη συσκευή πρέπει να ενημερωθεί άμεσα η υπηρεσία τεχνικής εξυπηρέτησης της εταιρίας. Η βλάβη θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό. Αν το κόστος επισκευής υπερβαίνει την αξία της συσκευής μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη, για την οποία θα εξακολουθεί να ισχύει το υπόλοιπο συμβολαίου. Η εξυπηρέτηση παρέχεται από το Service της BSH ή από τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της, με την επίδειξη του συμβολαίου. Τα αντικατασταθέντα εξαρτήματα ή συσκευές ανήκουν στην εταιρεία και θα παραλαμβάνονται από αυτή.

6. Περιπτώσεις που δεν καλύπτονται
Το συμβόλαιο δεν καλύπτει βλάβες σε οικιακές συσκευές που προέρχονται από κακή χρήση, επέμβαση μη εξουσιοδοτημένου προσώπου, χρήση μη γνήσιων εξαρτημάτων καθώς και φθορές που μπορούν να προκληθούν κατά την χρήση της συσκευής (π.χ γρατζουνιά). Στις καλύψεις του συμβολαίου δεν συμπεριλαμβάνονται τα εύθραυστα εξαρτήματα όπως π.χ. γυάλινες και πλαστικές επιφάνειες, λυχνίες. Γενικά δεν καλύπτονται μικροατέλειες οι οποίες δεν επηρεάζουν την καλή λειτουργία της συσκευής και ζημιές που μπορεί να προκληθούν από χημικές ή ηλεκτροχημικές αντιδράσεις, καθώς επίσης και από μη ομαλές περιβαλλοντολογικές συνθήκες.

7. Εγγυήσεις / Αστική ευθύνη
Το Service της εταιρίας και οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες του, παρέχουν για την επισκευή 24 μήνες εγγύηση. Σε περίπτωση ανεπιτυχούς επισκευής μπορεί ο συμβαλλόμενος να απαιτήσει αποκατάσταση της άστοχης επισκευής εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος. Περαιτέρω απαιτήσεις του συμβαλλόμενου δε γίνονται δεκτές.

8. Σύναψη συμβολαίου
Η σύναψη του συμβολαίου πραγματοποιείται με την αποστολή της αίτησης και με την προϋπόθεση της καταβολής της χρηματικής του αξίας με τον προαναφερθέντα τρόπο.

Επεκτείνετε την εγγύηση των συσκευών σας για 3 επιπλέον χρόνια.

Συμπληρώστε την αίτηση!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας, θα χαρούμε να έρθετε σε επαφή μαςζί μας.